Dieta.ge
მომხმარებლის სახელი: პაროლი: რეგისტრაცია
სტატისტიკა
  • - რეგისტრირებულია 11641 მომხმარებელი
  • - ამწუთას საიტზე იმყოფება:
        0 მომხმარებელი
        11 სტუმარი
  • - ბაზაშია 40246 კომენტარი 235 დიეტაზე
ბოლო კომენტარები
Home
 
 
ნანახია 406347-ჯერ
ეს დიეტა განკუთვნილია იმ ხალხისთვის, ვინც მისდევს მჯდომარე ცხოვრების წესს (ანუ სამსახურში ან სახლში ზის მთელი დღე)

დღეში 3–4 ჭიქაზე მეტი სითხის მიღება არ შეიძლება, წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ გახდებით.
დიეტის განმავლობაში შეიძლება მიიღოთ უშაქრო ყავა
დიეტის შედეგად შეიძლება დაიკლოთ 15-20 კილომდე.

გრძელდება 4 კვირა. ჯობია დაიწყოთ ორშაბათს, რომ დღეები არ აგერიოთ.
იწვება ცხიმის უჯრედები, გახდომისას კანი არ გეკიდება, არამედ იკუმშება (რა თქმა უნდა თუ არ იღებთ ბევრ სითხეს).

არავითარ შემთხვევაში არ შეიძლება შაქრის და შაქრის შემცველი პროდუქტის მიღება! შაქარი არის სიმსუქნის პირველი მიზეზი.


ამ დიეტის დროს დიდი მნიშვნელობა აქვს იმას, რომ არ დაარღვიოთ. თორემ ყველაფერი წყალში ჩაგეყრებათ.


დიეტის დაწყებამდე სასურველია კუჭის გამორეცხვა.

  • პირველი კვირის დროს იკლებთ 5–7 კგ–ს
  • მომდევნო 2 კვირის განმვლობაში არ იკლებთ
  • ბოლო კვირას იკლებთ 9–11 კგ–ს
თაფლი, რომელიც უნდა მიიღოთ დიეტის დროს აუცილებლად უნდა იყოს ნატურალური და არ შეიცავდეს შაქარს.

არ შეიძლება დიეტის დარღვევა და პროდუქტის შეცვლა


სამი კვირა მეორდება ეს დღეეები

დღე I - მშიერი
საუზმე და სადილი - 1 ლ. რძე, პატარა ჭიქებით, მთელი დღე.
ვახშამი - 1 ჭიქა ტომატის წვენი და 100გრ. შავი პური.

II დღე - ცილები
საუზმე - 100გრ. შავი პური, 20გრ. კარაქი, 1 ჩ/კ თაფლი, ყავა რძით (უშაქრო)
სადილი - 100გრ. ლორი ან ქათამი (თეთრი ხორცი) ან საქ. ხორცი (მჭლე) +
ბულიონი (მწვანილი და ბოსტნეულის გარეშე) +100გრ ჰოლანდიური
ყველი (გამდნარი და თეთრი არა) +100გრ. შავი პური.
ვახშამი - 2 მოხარშული კვერცხი

III დღე - ბოსტნეული
საუზმე - 2 ვაშლი ან 2 ფორთოხალი ან 2 ატამი
სადილი - ბოსტნეულის სუპი (მოხარშული გახეხილი ან დაჭრილი
ბოსტნეული +1 ს/კ ზეთით )+ 2 მოხარშული კარტოფილი და 200 გრ
მოხარშული გაროხი
ვახშამი - 3 პომიდვრის და 2 კიტრის სალათი (უცხიმოდ)+ 1ჭ. ჩაი + 1 ჩ/კ თაფლი

IV დღე - განსაკუთრებული
საუზმე - ყავა რძით (უშაქრო) + 100გრ ჰოლანდიური ყველი
სადილი - 100გრ. ლორი ან თევზი ან ქათამი ან საქ. ხორცი მოხარშული +
100გრ შავი პური + 2 მოხარშული კვერცხი
ვახშამი - 1 ჭიქა კეფირი

V დღე - ცილოვანი
საუზმე - 100გრ. შავი პური, 20გრ. კარაქი, 1 ჩ/კ თაფლი, ყავა რძით (უშაქრო)
სადილი - 100გრ. ლორი ან ქათამი (თეთრი ხორცი) ან საქ. ხორცი (მჭლე) +
ბულიონი (მწვანილი და ბოსტნეულის გარეშე) +100გრ ჰოლანდიური
ყველი (გამდნარი და თეთრი არა) +100გრ. შავი პური.
ვახშამი - 2 მოხარშული კვერცხი

VI დღე - ბოსტნეული
საუზმე - 2 ვაშლი ან 2 ფორთოხალი ან 2 ატამი
სადილი - ბოსტნეულის სუპი (მოხარშული გახეხილი ან დაჭრილი
ბოსტნეული + 1 ს/კ ზეთით) + 2 მოხარშული კარტოფილი და 200 გრ
მოხარშული გაროხი
ვახშამი - 3 პომიდვრის და 2 კიტრის სალათი (უცხიმოდ)+ 1ჭ. ჩაი + 1 ჩ/კ თაფლი

VII დღე - განსაკუთრებული
საუზმე - ყავა რძით (უშაქრო) + 100გრ ჰოლანდიური ყველი
სადილი - 100გრ. ლორი ან თევზი ან ქათამი ან საქ. ხორცი მოხარშული +
100გრ შავი პური + 2 მოხარშული კვერცხი
ვახშამი - 1 ჭიქა კეფირი


IV კვირა
ორშაბათი - 1.5კგ ვაშლი
სამშაბათი - 1.5კგ მოხარშული ქათამი
ოთხშაბათი - 1.5კგ კიტრი / პომიდორი
ხუთშაბათი - 1კგ მოხარშული ხორცი
პარასკევი - 0.5კგ ჰოლანდიური ყველი და 1 ბოთლი მინერალური წყალი
შაბათი - 1ლ. კეფირი, 2 მოხარშული კვერცხი,  მოხარშული თევზი.
კვირა - 1 ბოთლი წითელი ღვინო და 1კგ ჰოლანდიური ყველი



წონის შენარჩუნების დღეები

2 დღე – ცილოვანი (ლობიო ან წიწიბურა)
2 დღე – ბოსტნეული, ხილის გარეშე
5 დღე – ხილი, მოხარშული ბრინჯი, შავი შოკოლადი

დიეტის რუსული ვარიანტი
ნანახია 406347-ჯერ
 

კომენტარის დამატება:

კომენტარის დასამატებლად უნდა გაიაროთ რეგისტრაცია და შემოხვიდეთ სისტემაში.
 

კომენტარები(2573):

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 |
22.01.14 04:32 ninchi007
გამარჯობათ გოგოებო მე ორშაბათიდან ვიწყებ 85 კილო ვარ. სამსახურიდან გამომდინარე სულ ჯდომა მიწევს და ამის შედეგად ვარ ესე. როდესაც ვარჯიშობდი მაშინ არ ვიყავი ამხელა როდესაც დავანებე თავი შემდეგ მოვიმატე სულ ჯდომით.ყველას გირჩევთ ცურვაზე იაროთ ყველაზე კარგი გამოსავალია. დიეტას რომ მოვრჩები შემდეგ ვიწყებ სიარულს ისევ.შედეგს აუცილებლად დავწერ . წარმატებები კველას.
22.01.14 02:06 ანა77777
sofia-fia მეც გული მერევა მაგ ორ საჭმელზე . იცი რა ქენი? ბულიონი ყავის ჭიქით ამოიღე ქვაბიდან მეტი არარის საჭირო და ჩააყარე ნახევარი გალინა ბლანკა.მაგ დროს სადილზე პურიც წიწევს და ყველიც და ისე გადაანაწილე რო გაგემრიელდეს.მე ყველაზე მეტად მაინც სუპზე მერევა გული.ცხვირზე ხელს ვიჭერ და ისე ვჭამ მართლა :დდ მარილი არ გამოიყენო არ შეიძლება.წარმატებები:* ისე მერამდენე დღეზე ხარ?
21.01.14 11:15 sofia-fia
მაინტერესებს გოგოებო სუპის და ბულიონის ჭამა მიჭირს ძალიან ბოდიშით და გულისრევამდე მივდივარ (ზოგადად სუპს და ბულიონს ვერ ვჭამ ვერანაირს და მითუმეტეს ასეთს) და რომ არ ვჭამო არ შეიძლება? ეს შედეგზე იმოქმედებს :( :( :( გეხვეწებით გამომეხმაუროთ და მირჩიოთ რამე
21.01.14 06:09 ანა77777
xxxxxx აღარ უნდა აურიო და 6 ან 7ის მერე აღარ ჭამო და აღარ მოიმატებ.შენარჩუნების დღეებიც გააკეთე რომ უცებ არ მოიმატო დიეტას რომ დაამთავრებ...
21.01.14 05:29 annuki
მე გავაკაკეთე ერთხელ ორი კვირა 9 კგ დავიკელი და აღაც მომიმატია მას შემდეგ
20.01.14 15:33 xxxxxx
ამ დიეტის შემდეგ მალე თუ იმატებ ეგ მაინტერესებს, თქვენი გამოცდილებიდან გამომდინარე მითხარით რა გოგოებო
20.01.14 11:05 annuki
უკვე აღარ შემიძლია :((((((((((((
20.01.14 10:54 mamagda
მე როგორც ვიცი, ეს დიეტა მარილს არ კრძალავს, ლორში, ყველში და გალინა ბლანკაშიც მარილია, ლორში საკმაოდ ბევრი. მარილი, მართალია, წყალს აკავებს ორგანიზმში, და გაწყურებს კიდეც. უმარილო დიეტების პრინციპი ძირითადათ იმაშია, რომ ბევრს ჭამ ერთგვაროვანს და ორგანიზმი მაინც გამოდევნის. აქ, კი კალორიები გაქვს შეზღუდული და შაქარი. მაქსიმუმის დაკლებას და განსაკუთრებით ცოტას ჭამას არ გირჩევთ, ზომიერების ფარგლებში ჯობია, ისე, რომ ორგანიზმი ტყუილად არ გათავხედდეს და "უ-ყველაფროს" არ დაეჩვიოს.მე მგონია, რომ 5-8 კილო ყველასთვის მშვენიერი შედეგია 1 თვეში და მომატების რისკიც ნაკლებია...
20.01.14 08:34 ანა77777
გეთანხმები პირველი დღე მართლაც საშინელებაა.. მეც მეორე კვირის პირველ დღეზე ვარ. რაც შეეხება მარილს მარილი გახდომას ხელს უშლის მე უმარილოს ვჭამ ყველაფერს.ძალიან კი მიჭირს მაგრამ ცოტა ხანი გავუჭირვოთ სჯობს.ზუსტად ისე ვაკეთებ როგორც წერია.და პირველი კვირის შედეგად 4 კილო დავიკელი.სუპს რაც შეეხება ვიყენებ :ჭარხალს,სტაფილოს,კომბოსტოს და 200 გრ გაროხს ვყრი ყველანაირი მარილისა და წიწაკის გარეშე.რამდენიც არ უნდა ეცადო ისეთი მენიუ აქვს ამ დიეტას რომ გემრიელს ვერაფერს ვაკეთებ :( :დ კარტოფილი ცალკე უნდა მოხარშო და უფრო შეგაჭმევს ამ საზიზღარ სუპს.ყველაზე მკვლელი სადილი მოხარშული ქათმის ან საქონლის ბულიონია... ნახევარ გალინა ბლანკას ვყრი ისე რა შემაჭმევს :( წარმატებები გოგოებო :*
20.01.14 06:24 annuki
დღეს მეორე კვირის პირველ დღეზე ვარ )) საშინელებააა პირველი დღე :(((
20.01.14 02:55 naniko nana
დღეიდან მეც გიერთდებით გოგოებო. 1 თვის წინ გავაკეთე და 6 კილო დავიკელი. მაგარამ ამ ახალწლებმა თავისი კვალი დატოვა :). 2 კილო მოვიმატე. 87 ვარ ეხლა და მინდა 80 ს ჩამოვცდე. წარმატებები ყველას.
20.01.14 02:26 mamagda
გუშინ დავიწყე, ორშაბათს აღარ დაველოდე, თორემ სულ რაღაცა ეჩხირება შუაში, მეც ძალიან რთულად ვიკლებ და სამაგიეროდ ადვილად ვიმატებ... 3 კვირა მინდა ისევ გავაკეთო და 5 კილო. რათქმაუნდა მეტზეც თანახმა ვიქნებოდი, მაგრამ მე 3 კვირაში 5 კილოს ვიკლებ და ბოლო კვირაში ვერ ვიკლებ და ტყუილად აღარ ვწვალობ. მე კარტოფილს და გაროხს ხახვს ვაჭრი და ზეთით და ძმრით და მარილით და წიწაკით გემრიელი გამოდის. და მერე ჩაის ვსვავ, ანუ სუპიც გამომდის... ერტხელ ზუსტად დავიცავი და უმარილოდ, მაინც იგივე შედეგი მქონდა და ეხლა ვცდილობ, ყველაფრისგან რამე გემრიელი გავაკეთო. მაგალითად ლორი, Yველი და პური დუხოვკასჰი 5-10 წუთით ბევრ პიცას ჯობია. ჭარმატებები ყველას!!!
19.01.14 11:49 xxxxxx
გოგოებო კარტოფილს და გაროხს მარილიანს ცჰამტ ტუ უმარილოს ?
19.01.14 10:46 xxxxxx
დიდი მადლობა პასუხისტვის, მე რომ მოვიკლებ 2 - 3 კილოს , მერე ვეგარ ვიკლებ, იჩედება და კლება აგარ მიდის
19.01.14 10:38 ანა77777
სასურველია 6ის მერე აღარ ჭამო.ბოლოს მივირთმევ 6ის ნახევარზე და დილამდე თავისუფალი ვარ.56 კილო ვიყავი და 52 ნახევარი ვარ :დ
19.01.14 10:28 xxxxxx
ანა რომელ საათზე ამთავრებდი საგამოს ჭამას? მალადეც 4 კილო ტუ დაიკელი
19.01.14 04:01 ანა77777
ავიწონე და 4 კილო მაქვს დაკლებული.მგონი ჩემზე ბედნიერი არავინ არ არსებობს :დ და უფრო ბედნიერი ვიქნები ბოლო კვირას :დდ
19.01.14 03:33 annuki
დღეს ავიწონე და 1 კვირაში დაკლებული მაქვს 4 კგ. .. როგორც ვიიცი 2 კვირა იკლებ სჰემდეგი ორი კვირაა გაცჰერებული გაქვს წონდა და ბოლოო კვირაში უკვე კარგი შედეგი აქვთ ხოლმე
19.01.14 02:03 xxxxxx
აუ გაიჭედა წონა და აგარ მიდის კლება. რამდენი დგე იცის იცის ასე ხომ არ იცით გოგოებო, თქვენი გამოცდილებიდან გამომდინარე? მირჩიეთ რა რამე,
18.01.14 10:37 mamagda
ორშაბათიდან მეც ისევ ვიწყებ, რაღაც დალიან მოვიმატე ისევ...
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 |
Tea Kharitonashvili
საიტი არ არის პასუხისმგებელი ამ საიტზე მოცემულ დიეტებზე
საიტი მზადების პროცესშია